Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
03.06.2020
Головний спеціаліст відділу договірної роботи Управління правового забезпечення діяльності структурних підрозділів обласної державної адміністрації де
5 500 грн.
Компанія: Нова державна служба України
Контактна особа: Троцька Віта Василівна
Місто (регіон): Полтава
Основна інформація:
Кваліфікаційні вимоги Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра. Вільне володіння державною мовою. Уміння працювати з комп'ютером: рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, power Point), знання загальних принципів функціонування інформаційних технологій для обробки, систематизації, обміну та аналізу інформації. Необхідні ділові якості: аналітичні здібності, вміння активно слухати, виваженість, уміння дотримуватись субординації, стійкість, адаптивність, вимогливість, оперативність, вміння визначати пріоритети, вміння аргументовано доводити власну точку зору, уміння працювати в команді. Необхідні особистісні якості: надійність, відповідальність, ініціативність, порядність, дисциплінованість, працездатність, емоційна стабільність, комунікабельність, повага до інших. Вимоги до компетентності Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції 1) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»» 2) Закон України «Про публічні закупівлі» Посадові обов'язки 1) Організовує роботу з ведення бухгалтерського облікув Юридичному департаменті. 2) Підписує звітність та документи, які є підставою для: перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів); проведення розрахунків відповідно до укладених договорів; приймання і видачі грошових коштів; оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна; проведення інших господарських операцій. 3) Подає керівникові бюджетної установи пропозиції щодо визначення облікової політики, вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності з урахуванням особливостей діяльності бюджетної установи.4) відслідковує та роз'яснює зміни законодавства, що регулюють договірну роботу. 4) Відображає у бухгалтерському обліку всі господарські операції, що проводяться бюджетною установою; контролює цільове та ефективне використання фінансових, матеріальних нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереження майна. 5) Складає фінансову та бухгалтерську звітність. 6) Дотримується вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна бюджетної установи; проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідності перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди; відповідності взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми та відповідністю платежів отриманим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням; здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти. 7) Усуває порушення і недоліки, виявлені під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства. 8) Готує документи, пов'язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам. 9) Ведення діловодства. 10) Контроль за обліком матеріальних цінностей департаменту. 11) Укладання договорів з адміністративно - господарських питань. 12) Виконує інші обов'язки, покладені на нього згідно з Положенням про відділ договірної роботи та Юридичний департамент. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строково, на період дії карантину та до дня визначення суб'єктом призначення переможця за результатами конкурсного відбору на дану посаду. Умови оплати праці Посадовий оклад згідно зі штатним розписом, інші виплати відповідно до Закону України «Про державну службу» Термін подачі заявок: 2020-06-08
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
фахівець відділу з обслуговування фізичних та юридичних осіб, Нова пошта, ТОВ, з/п За домовленістю 21.02.2024